pondělí 20. listopadu 2017

Poruchy a odstávky zveřejňuje Severočeská teplárenská prostřednictvím mapové aplikace

Společnost Severočeská teplárenská, a.s. informuje své zákazníky o aktuálních poruchách a pravidelných odstávkách prostřednictvím mapové aplikace vytvořené na míru od společnosti CAD Studio. Mapová aplikace je přímo napojena na provozovaný systém GIS, který je zdrojem pro zadávání aktuálních provozních informací. Po zadání poruchy či odstávky dispečerem do systému GIS se změna okamžitě projeví v mapové aplikaci, která je volně dostupná na stránkách společnosti.
Při výběru události v mapě se uživateli zobrazí detailní informace (předpokládané datum ukončení, krátký popis události) o poruše či plánované odstávce. Mimo tyto informace je součástí mapového okna grafické zobrazení průběhu provozovaných sítí společností Severočeská teplárenská. Uživatel má také k dispozici fulltextové vyhledání adresy pro rychlou lokalizaci svého odběrného místa.
„Mapová aplikace vznikla proto, že jsme chtěli jedním úkonem dostat informace na více míst. To znamená evidovanou poruchu nebo odstávku dostat do GISu kvůli budoucím analýzám a zároveň na webové stránky, kvůli informovanosti odběratelů. Zároveň jsme požadovali aktuální znázornění průběhu provozovaných sítí, tzn. že jakákoli změna trasy provedená v GISu se okamžitě projeví v mapové aplikaci. CAD Studio vytvořilo perfektní nástroj, který všechny požadavky splnil.“ Dodává Ing. Tomáš Tvrdík, který má ve společnosti na starost správu majetku a GIS.

Společně s Vyjadřovacím portálem, který byl ve společnosti implementován za účelem elektronizace a automatizace procesu vyřizování žádostí o vyjádření k existenci sítí, je mapová aplikace poruch a odstávek dalším prostředkem, díky kterému má občan možnost dostat se jednoduše a rychle k požadovaným informacím.

Žádné komentáře:

Okomentovat