úterý 4. září 2018

VODÁRNA PLZEŇ spouští Vyjadřovací portál od CAD Studia

Společnost CAD Studio s.r.o. dokončila implementaci vlastní aplikace Vyjadřovací portál ve společnosti VODÁRNA PLZEŇ a.s. K ostrému spuštění tohoto nástroje pro elektronizaci a automatizaci agendy vydávání vyjádření o existenci provozovaných sítí došlo 1.9.2018. Žadatelé mohou nově podávat své žádosti o vyjádření prostřednictvím strukturovaných informací ve webovém formuláři, a to na adrese https://wvp.vodarna.cz.
Cílem celého projektu je zjednodušení komunikace a předávání informací mezi občany a zaměstnanci společnosti a dále také optimalizace celého interního procesu ve společnosti. Díky elektronickému sběru žádostí se výrazně zrychluje celý proces vydání vyjádření. 

Občané mohou zadávat své žádosti prostřednictvím počítače, tabletu nebo mobilu. Aplikace Vyjadřovací portál následně vyhodnotí, zdali dochází ke střetu zájmového území žadatele s provozovanými sítěmi společnosti a dle výsledku automaticky připraví potřebné podklady pro zaměstnance společnosti - tj. vytvoření vlastního vyjádření z připravených šablon ve formátu DOCX a PDF, vytvoření mapových (PNG, PDF) a výkresových (DWG, DGN) příloh se zákresem zájmového území a provozovanými sítěmi. V určitých případech jde o zcela o automatizovaný proces bez nutnosti zásahu zaměstnanců a žadatel tak obdrží oficiální vyjádření do 20 minut od podání.
„Specifikem Vyjadřovacího portálu ve společnosti VODÁRNA PLZEŇ je implementace celého řešení nad již existující systém GIS od jiné společnosti. Pro CAD Studio je to již několikátá reference na implementaci Vyjadřovacího portálu integrovaného na systém GIS jiné společnosti. Mimo vlastní řešení GIS máme zkušenosti s integracemi na většinu u nás využívaných GIS systémů,“ říká Jakub Bican, manažer GIS divize CAD Studia.

„VODÁRNA PLZEŇ a.s. provozovatel vodovodu a kanalizace na území Plzně – města a Plzně – okolí nahradí prostřednictvím Vyjadřovacího portálu stávající zpracování žádostí k existenci podzemních sítí vodovodu a kanalizace jednotným systémem elektronickou formou. Přínosem projektu je efektivní zpracování požadavků od klientů a současně získání rychlejší, stabilnější a komfortnější aplikace pro klienty i pracovníky,“ doplňuje Sylva Chylíková, technický pracovník VODÁRNY PLZEŇ.


Ukázka Vyjadřovacího portálu ve společnosti VODÁRNA PLZEŇ a.s.


Viz též tisková zpráva

Žádné komentáře:

Okomentovat